elvangnc bi kafana takma kuzum aman oldu olacak diye akışına bırak normalde oğlumun acısını yaşamam gerekiyordu 3 hafta hep ağladım zırladım dua ettim normalde bi insan 3 haftada toparlamaz kendini ama zorda olsa takmamaya başladım 40 ım çıktı 9 gün sonra adet gördüm sonrası zaten yine mucize 6+5 5+5 te 255 le öğrenmiştim bırakmadı beni şimdilik betam güzel ilerledi 11 temmuzda kese gördük hayırlısıyla 28 indede bebeğimi ve minik kalp atışını duyarsam dahada rahat edicem ama endişeliyim ya giderse ya yine aynı şeyleri Yaşar mıyım diye umarım herşey gönlümüzce olur sağlıkla sıhhatle gelsin bütün bebişler 🙏🙏🙏🦋