Bernasnli bnde sağlıkciyim çevrem fzt hep onlar da normal dusunmuyorlar bir de normal dogumda oksijensiz kalma gbi durumlar var o ciddi sıkıntı, yukaridaki kadin sez dan kadın öldü demiş bravo kendisine bunca yıl sanki normal dogururken ölen yokmus gibi örnek vermiş cahillik cidden bir de bu örneği yazdı eline ne geçti bilemiyorum burada bir sürü kişi sez olacak sonuçta 😏