Melekecre dünyanın işi gücü yok türkiyeyle uğraşıyolar🤣 ülke batıyo arkadaşım , tarım bitti hayvancılık bitti üretim diye bişey yok her mecrada yurtışından ithal ürün getiriliyor bunlar tl ile alınmıyor heralde dimi?Her konuda dışarıya bağımlı bir hale geldi/getirildi ülke. Doların yükselmesi değil mevzu, TL nin değer kaybı. Yani türk parası değer kaybettiği için dolar yükseliyo. Aslında tl düşüyor yani. Tabiki 20 senede batırılan bi ülkeyi yeni bi iktidar pat diye kurtaramazdı, ama en azından bişeyleri değiştirmek için bir adım atılmış olurdu. 20 yılda muhalefet değil, tepedekiler getirdi ülkeyi bu hale . Savunucam diye göbeğinz çatlıyo ama dürüst olun artık. Lütfen savunmayın, naparsa yapsın batırsada yaksada yıksada ben oyumu başkasına vermem deyin geçin.Savunulacak hiç bir tarafı yok çünkü☺️