Yoncxz_6303 gulten_01 valla şartlar böyle mesela biz çarşıdan sebze meyve alıyor uz yarım kiloşer alıyor uz iki güne yetmiyor artık taş kaynatıp suyunu içicez kim istemezki evinde herşey olsun misafir geliyor misafir in önüne ne koyacam şaşırdım 😔🙄
tubimom Yoncxz_6303 baktığında çok güzel bir ülkemiz var gerçekten taşı toprağı altın ama insanlara yaşanmayacak hale getirdiler elin gavuru bizden iyi yaşasın diye uğraştılar amaca ulaştılar
Yoncxz_6303 tubimom evet 1 ekmek olmuş 7 lira evde 4 kişiyiz günde 28 lira ekmek alıyoruz gerçekten çok ayıp valla bu gidişte ekmek bile alamicaz 😔
Smlaa Suriyeliler bizden rahat yasiyo emekliye zam yapılmadı insanlar nasıl gecinicekler bilmiyorum ben her seyj onceden alıp stok yapan biriyim normalde onun bile önemi kalmadı benimkiler bitene kadar kaç defa daha zam gelir Allah bilir
Yoncxz_6303 Smlaa ya tamam madem zam geliyor bari bebek bezi maması ıslak mendil ucuz olsun valla alamıyor uz 🥺
Smlaa Yoncxz_6303 dün markete önündeki adam süt alamadı ya 3 tane almıştı 1 tanesine yeti parası öyle çok üzüldüm ki dicek çok şey var da kalın kafalı koyun sürüleri anlamiyo en iysi susmak o insanların ahı tutar insalah
Melekecre Yoncxz_6303 bilerek yapılıyor bunlar gavurun oyunları, doları nere kadar yukselticekler Allah bilir.icimdekilerde tuz biber oluyor.bu zamlardan hepinize gına geldi doğru ama bu dünyanın her yerinde var…nyse
Ozdbtl Yoncxz_6303 Hala bu kadına hak veriyorsunuz öyle mi ? O zaman neyden şikayet ediyorsunuz siz ?
Senbenimmucizem Yoncxz_6303 herkes tercihlerinin bedelini ödesin diyorum.😂kurunun yanında yaş da yanar yapacak bir şey yok
sineybade Melekecre konuşsan olmuyor sussam gönül razı değil insanların canı burnunda bırak bence dünya edebiyatını bak ülkende o dünyadan gelen insanlar nasıl hayatlarını keyifle yaşıyor sende otur izle iyi seyirler
dilek6 Yoncxz_6303 insanların tercihlerinin bedeli artık herşey uçsada üzülmem kaşıkla verip kepçeyle alınıyor kuru ekmek yerim artık kimseye üzülmem önceden şu bu diyordum taki suriyelinin elinde bi kağıtla benimle aynı ilaçları alırken benim 320 tl verip onun elindeki kağıtla bedavaya almasını gördüğümden beri herşeyden soğudum inşallah dahada yükselir
Yoncxz_6303 dilek6 aynen eşim tarla ya gidemiyor mazot çok pahalandı ekinler su istiyor para yok sulamaya onca emek boşa gitti tarlada ekinler kurudu valla artık ne diyeceğim i bilmiyorum 🤷♀️ 🥺
dilek6 Yoncxz_6303 olan çiftçiye oldu ülkemde en çok üzüldüğüm çalışan kişiler çiftçiler onca emek çöp adamlara devlet fiyat veriyor ve destek sıfır tarımı bitirdiler yazıklar olsun hırsın kurbanı biz olduk
tomurcukannesi Yoncxz_6303 Teoman- serseri nin giriş bölümünü yazıyorum bu posta, durumu en güzel o açıklıyor.. 🥲 Bunlar güzel günlerimiz Daha beter ol’cak her şey Dünya zaten yalan dolan Kaderden kaçamaz insan