tlhmrv Shf canım daha çok minik ve karnında boş alan çok sen nereye yatarsan oraya kayması çok normal büyüdükçe zaten alıcaksın hareketleri kisitlancak .. ayrıca şuan hareket hiç hissetmemeb bile normal daha çok erken 222-23 den sonra düzenli hareketler olur
_brcu88_ defnezumram Allah aşkına 16 .hafta da bebekten nasıl bir hareket etmesini bekliyorsunuz kiiii …19.20 den sonra zaten gözle görülür şekile geliyor yaniii .16 .hafta şahsen benim ilk gebeligim anca karnımda seyirme veya balık yüzer gibi bir şekilde hareket ediyordu ….kadın yazmış zaten doktoruma yazdım diye ….kadın zaten korkmuş burda kalbi durmuş diyerekten kadını daha bi tedirgin ve evhamlı yapıyorsunuz ..biraz empati kurun🌸korkulacak yada tedirgin olunacak bir durum yok bunda yine en sağlıklı bilgiyi doktoru verecektir zaten ..kalbi durmuş mevsusunu çok uzatmamalisiniz bence …🙏
TheMuhtesem Shf bence en ufak bir risk olduğunu düşünüyorsanız ve streslendiyseniz doktora gidin, burada kimse doktor değil sonuçta risk almaya gerek yok. Hem içiniz rahatlar hem de stresiniz bebeğinize yansımaz 🌼
2prensessannesi Tgcgkhn bence sozunuzu geri alin kadin dogru demis bu hanim doktora gitmis ve hastalik teshisi konmus eger rahatlatan yorumlara bakip doktora danismasa belki bebegi kaybedecekti
Pamuk 2prensessannesi Kesinlikle katılıyorum belki olabilir denilip gitmeseydi çok geç olacaktı Allah korumuş.Bendede batma vardı ağrılarım vardı herkes normal diyordu meğerse acilmadanmis.Artik herseyde doktora gideceğim.Agir ödedim etrafı dinlemeyi…
cokkasmabeabi Pamuk ben de yalancı sancı diye sancı cekiyodum açıklık 4 cm olmuş o çektiklerim de doğum sancisiymis 🥴
Pamuk 2prensessannesi Ben marmaraya gidiyordum 17haftalik kaybım var 3 ay önce şimdi tekrar hamileyim doktor araştırıyorum.
2prensessannesi Pamuk ya marmara bana hastane gibi gelmiyor hic dogani yogun bakima aliyolar duzgu doktor da yok. Ben ssvd istedigim icin medikalde umit hanima gidiyorum ama ciha hast betul nalbant a giden bir cok arkadasim var cok memnunlar. Sehur hastanesinde de sumeyye hanimi onerdi orda calisan ebe arkadasim
Pamuk 2prensessannesi Cihanada gittim memnun kalmadım.Marmara çok yakın diye gidiyordum pişmanım.Inci cavusoglunu araştırıyorum şuan.
2prensessannesi Pamuk o doktor da iyi ama ozel muayene o yuzden cok pahali. Cihanda betul hanima mi gitmistiniz. Ozel muayene dusunuyosaniz lutfiye unlu yu arastirin ablamin 2 dogumunu gerceklestirdi cok iyi bir doktor inci haniminda kankasi:)) ben umit hanimdan memnumum acikcasi
Burcuilker1 Pamuk pendik Marmaradan mı bahsediyorsunuz ben tuzla devlete gidiyorum belfin nur arıcı doktorum o kadar ilgili ki ben 6+1 deyim 2 kez gittim güler yüzlü olmadı çok güzel bir sütü test tahlil istedi iyice herşeye bakıyor ilk muayene de falan isterseniz araştırın sizde bir
Oznurkocuk Burcuilker1 tuzla devletteki bütün doktorlar çok iyi ben de hale hanıma gidiyorum aşırı ilgili özel hastanedeymişim gibi ilgileniyor
Burcuilker1 Oznurkocuk bende çok memnunum doktorumdan inşallah hep böyle giderde doğumuda orda yaparım özel sadece adı var bence.. devlette de iyi doktorlarımız var😇
Oznurkocuk Burcuilker1 aynen öyle kesinlikle doğumhaneyi de gidip gördüm tuzla da çok temizdi ve tek kişilikti odalar
Burcuilker1 Oznurkocuk inşallah sağ salim alırız evlatlarımızı o duyguları allahın izniyle yaşarız 🥰❤️ benim daha çok var ama 2 aylık daha 🤭