Shf defnezumram ay doktor bana cevap verene kadar kalp krizinden gidcem😣gerçekten nornal değil mi? Sizce neden toparlanmışdır öyle
Shf TheMuhtesem selam hayır ilki kürtaj oldu. Ben söylememiş ya benim palsenta sorunum var şimdi içime iyice kurt düşdü
Belinay_duam Shf canım sen doktora git burda herkes duyduğunu yorumlicak bende dahil bence vakit kaybetme
TheMuhtesem Shf bence en ufak bir risk olduğunu düşünüyorsanız ve streslendiyseniz doktora gidin, burada kimse doktor değil sonuçta risk almaya gerek yok. Hem içiniz rahatlar hem de stresiniz bebeğinize yansımaz 🌼
defnezumram Shf plasentan normal o haftalarda aşağıda olması 20. Haftadan sonra yukarı çıkacak bebeğinde aşağıda çünkü sorun şu senin içinde kaymayı hiseetmen tuhaf bu haftalarda ben o yüzden doktora git diyorum haftan aynı değil o kızla ama burda rahatlamak için bekleme diye anlattm maksatım seni telaşlandırmak değil kesinlikle
Hsb34 defnezumram hanimefendi sadece kalbinin durdugunu ve sezaryenle alındığını söylemiş, sizde üstelik öncesinde bekleyin şöyledir böyledir demişsiniz, siz hanımefendinin gebeliğine baştan sona hakimmis gibi bu teşhise nerden vardınız ilginç
defnezumram Hsb34 arkadaşımda aynı durumu yaşadığı için olabilir mi peki bende gebelikte kanama yaşadığım dönemlerde plasentama bakıldığı için ben zaten olabilir demişim olmuş dememişim
Belinay_duam Kızlar tabiki gebelik süreci zaten stresli ama hanimefendi yaşanmış bı olaydan bahsetmiş o haftalarda bebek kayması asla olamaz yer çekimi ne olursa olsun minicik bebek bende anlatayım hemen arkadaşım 32 haftalık gebeliginde bebeğini kaybetti Allah korsun rabbim anlamamış da kayıyor zannedip o kaymaları hareket zannedip iki üç gün sonra şişti bütün vücudu öyle gitti doktora herkesin gebeliği bir değil ama @defnezumram hanım bunu söyledi diye kötü olmuyor bence kötü bişey söylememiş bende şu an 38 haftalık hamileyim rabbim kimseye yaşatmasın Allah korusun hepimizin evladını
defnezumram Belinay_duam işte ben daha dün bu durumu yaşadığım için direkt söyledim diye linçliyor arkadaşlar aklınca ama hiç birimiz doktor ebe değiliz
Nerfemm Shf ben 35 haftaligim benimde oyle ne tarafa yatsam karnim o tarafa kayiyor ve orası sertlesiyor. Normal canim. Bende ilk hareketlerini hissettigimde birkac kez hissettim sonra bir sure kayboldu. Az buyuyunce tam hissetmeye o zaman basladim 20 haftalarda
defnezumram Tgcgkhn bunlar seni eğitimli mi yaptı şimdi ben anlamadım gerçekten benim karnım bebeğim sağa yada sola yatınca diğer tarafıma bi yumuşaklık gelmiyor demek istediğim bu neyin tavrı anlamadım gerçekten yer çekimini senden önce newton buldu tamam sakin ol
Tgcgkhn defnezumram sana hakkımı helal etmiyorum mesela sen bunu düşün bence sen beni hamile halimle o yorumunu okuttun ya allah sana hesabını sorsun sen bunu düşün yer çekimini bırak bence
defnezumram Tgcgkhn bence sen benim yorumumu yanlış anladın ben sana kötü bişey demedim ki kaymadan kastettiğimi dedim sana yumuşama oluyor mu karnında diye sordum şimdi bu arkadaşla haftalarımız aynı değil ben sana bunu benim karnım yana doğru yumuşamıyor diyecektim sende var mı diye sordum sen seninle alay falan ettiğimi mi düşündün anlamadm ki bende diyorum niye bana böyle cevap yazdı sen beni gerçekten yanlış anlamışsın anladığım kadarıyla
defnezumram Tgcgkhn ben sana senin kayma sandığın kayma değilden kastım şu 45 cm bebeğim ve zayıfım dedin zaten bebeğin hareket alanı kısıtlı seninkisi kayma değil bebeğin o tarafa hareket ediyor senle ama kayma dediğimiz bambaşka karnın bi tarafı boşalıyor bebeği tutan bişeyi olmadığı için şu an bebeğin içinde sağ sola lap diye yığılmıyor işte onda öyle oluyor kaymadan kastım buydu benim sen dinlemeden yargılamışsın ama sen bilirsin bi hakkın yok üzerimde helal edeceğin de zaten sıkıntı yok ama gerçekten yanlış anladın sen beni
2prensessannesi Tgcgkhn bence sozunuzu geri alin kadin dogru demis bu hanim doktora gitmis ve hastalik teshisi konmus eger rahatlatan yorumlara bakip doktora danismasa belki bebegi kaybedecekti
irem01 Shf rica ederim 😊 benim de ara ara ağrılarım oluyor bu dönem bebek çabuk büyüdüğü için rahim büyüyor o ağrı yapıyor
1rabiazengin Shf o haftalarda benim de oluyordu gayet normal şuan o küçücük ve karnın ona büyük geliyor o büyüdükçe yeri daralıyor ve öyle kayma yana düşme vs gibi şeyler pek kalmıyor 38+6 olduk biz içini ferah tut
Babyakca2891 Hanımlar şuan benide bir korku aldı yalnız 20+1 olduk biz 2 gün önce çok net hissediyordum hareketlerini ama 3 gündür ses seda yok salı günü kontrolüm var bişimi olmuştur yada bu haftalarda bu normalmidir siz geçtiniz bu zamanları çünkü