Aslında direkt sezeryan dusunmeyip dönmesini beklemesi de iyi doktorunun canım, normal doğum odaklı demek ki. Benim 41.haftada dönüp normal doğum yapan arkadaşım bile var ve doktoru hiç birşey dememişti bu konuda öyle beklemişlerdi 😂 Benim de haftalardır poposu asagıda 39.haftaya gün verdi sezeryana, eger donmezse mecbur sezeryan 😔