Masalada Evet bende devlette oldum, kendi hastanemde makat durduğu için hiç alttan muayene teklif dahi etmediler. Biraz sancım olduğundan şehir hastanesine gitmiştim, alttan muayene edeceklerini söylediler,bende ben zaten sezaryen olacağım ,makat geliş ,alttan muayene gerekiyor mu dedim,evet açılma varmı bakmamız lazım dediler,bilmediğim için kabul ettim,keşke etmeseymişim..Tecrübe oldu bidaha öyle bir olay yaşarsam imza atıp çıkarım