Doğum yapmadan önce pozitif doğum hikayelerini okuyup cesaretleniyordum. Belki doğum yapacak diğer arkadaşlara moral motivasyon olur diye bende yazmak istedim.🥰 38+4te doktor kontrolüne gitmiştik. Hiç sancım yoktu nstde falan da çıkmıyordu ama doktorum muayene ettiğinde 2-3 cm açıklık olduğunu doğumun yakında olabileceğini ancak bi kaç gün sonra kendisinin izne çıkacağını söyledi. Durum böyle olunca planlı doğum gerçekleştirme kararı aldık. 13.07.2023 sabahı 8 gibi hastanede işlemlerim tamamlandı ve suni sancı takıldı. Acı eşiğim baya yüksek olmalı ki sancılarım 99u gördüğünde bile hala sancı değil hafif kasılma hissediyordum. 1e kadar o şekilde devam etti doktor tekrar muayene ettiğinde açıklığın 5 cme ulaştığını suyumu patlatacağını söyledi. Suyu patlattıktan sonra sancılarım artmaya başladı. Yaklaşık 2 saat kadar ara ara yoğun sancı çektim tekrar muayene ettiklerinde açılma 8 cm olmuştu. Sancı geldiğinde derin nefes alıp veriyor çök kalk falan yapıyordum. Bi taraftan pilates topunda zıplıyordum eşim belime masaj yapıyordu bi nebze rahatlatıyordu. 8 cm’den sonra doğumhaneye aldılar çök kalk yapmaya devam ettim 1 saati bulmadan açıklığım 10 cme ulaştı ve doğum başladı. Ebeler sürekli beni rahatlatmaya çalıştı hatta bi tanesi annemiz çok bakımlı bu kadar sancıyı bile makyajlı çekiyor dedi 😁 Her sancı da tüm gücümle bağırmadan ıkındım onları dinledim ne dedilerse yapmaya çalıştım doktorumdan rica edip eşimi çağırmalarını söyledim onun desteği bana çok iyi gelecekti çnkü yorulmuştum. Eşim geldiğinde daha motive oldum doktor bebeğin kafasını gördüğünü 2 3 ıkınmada çıkaracağını söyledi tüm gücümle 3 kez ıkındığımda tam 17.00da bebeğimin ağlama sesini duydum 🥰 o anı hiç unutamam sanırım. Oğlumu çıkarıp kucağıma koydular öyle güzel kokuyordu ki. En güzeli de doğumhaneden bebeğim kucağımda birlikte çıktık. Normal doğumdan korkan arkadaşlar varsa gerçekten çektiğiniz acıya değiyor ve doğumdan çıkar çıkmaz bebekle ilgilenebiliyorsunuz hiç korkmayın zamanın nasıl geçtiğini bile anlamıyorsunuz doğduktan sonra🥰. Şimdi oğlumla birlikte yatıyoruz ve iyiki diyorum ❤️ Biraz uzun oldu ama benim hikayem bu şekilde 🥰