Merall06 Selinactr Hiç endişelenmeyin ben de 38.haftamda oldum ağrı, acı hissetmiyorsun asla. O an ilişkiye giriyormuş gibi düşün ☺Kimileri diyor muayeneden sonra nişan geliyor su geliyor diye ama gelmiyor.
Miracle25 Ben 37+3′te bugün oldum aşırı derecede kastığım için çok ağrılı oldu 😔 ve şu an akıntım biraz kanlı geliyor inşallah sıkıntı değildir