Selinactr 37+4 üz yarın doktor randevumuz var çatı muayenesi yapar mı yaptıran annelerim çok zorlandınız mı bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim doğumu başlatıyor filan diyorlar gözüm de büyüdü açıkçası
Haleblbn Selinactr merhaba 37. Haftamda yapıldı geçen hafta kendinizi kasarsanız acır. Ne doğumu başlattı ne kanamam oldu hiç bir sorun yaşamadım iyi düşünün iyi olsun ☺️
Anonim3447 Selinactr devlette 2 kere alttan muayene oldum özelde 1 kere çatı muayenesi hepside aynıymış meğer ve abartıldığı gibi çok ağrılı değildi doğumu da başlatmadı kanamam yada lekelenme bile olmadı bende
defnezumram Selinactr ayyy salak doktorun biri bana ne var ki eşinle cinsel ilişkiye girmekle aynı şey demiştiii
Gkee Selinactr benim 38+1 de oldu çatım darmış doktorun uygun olmadigini söyledi ve gercektende bende hissettim cok acıdı benim icin kötü bir deneyimdi riske atmamak icin sezeryan karari aldik 😶
Anonim3447 Selinactr hiç korkmayın çünkü ilk ilişki gibi düşünün nasıl ne kadar korksak o kadar kasılıp zorluyorsak oda öyle
rosemomm Selinactr ikisi de devlet 🤣 biri çalıştığım ilçe hastanesi diğeri de ildeki devlet hastanesi yaz dönemi olunca riske atmadan ikisine de takipte kaldım😅
Gkee Selinactr benim 38+1 de oldu çatım darmış doktorun uygun olmadigini söyledi ve gercektende bende hissettim cok acıdı benim icin kötü bir deneyimdi riske atmamak icin sezeryan karari aldik 😶
Selinactr Gkee çok geçmiş olsuun iyi ki yaptırmışsınız ya önceden bilinmeseydi daha kötü olabilirdi belki ❤️
Hll24 Ben o kadar çok korkular yaşadım 1 hafta erteledim ama sonra kendime güldüm o an hiç kasmadım bıraktım kendimi sadece dokunduğunu hissettim sıfır acı korkmayın
Masalina12 Ben 36 haftalığım cuma günü muane oldum dayanilmicak bi ağrı değil kasmamak lazım ama oda elimizde değil ister istemez insan kendini kasıyor