Tgbc merhaba bende kalp durması sonucu 2aylıkken kürtaj oldum . Evet gerçekten çok acı . Ama inanın vardır bunda bir hayr . Allahtan hep sağlıklı ve hayrlı bir bebek istedim dua ederken belki de bunların biri olmadığı için kaybettim kendimi o şekilde motive ediyorum ve Allah’a yine aynı şekil dua ediyorum . Üzüldüm ağladım günlerce ama ağıt yakmadım neden ben diye isyan da etmedim . Üzülmeyin sizde Allah bana size ve tüm isteyenlere sağlıklı bir gebelik ve sağlıklı hayrlı bir bebek nasip etsin inşallah 💜