Rabiaa6 Hicranbeyazkan benim bebeğim de sürekli kasik tarafımda ve genelde alt tarafa baskı yapiyo alıştım artık bebeğin durumuyla alakalıdır bence çok takmamak lazim;)
mucizemgelsin61 Hicranbeyazkan inşallah canım benim 😘 şuan tek duam o zaten allah tez zamanda nasip etsin inşallah 🙏 başka hiçbişey istemiyorum..
Glmy Rabiaa6 19 haftalık gebeyim 2. Gebelihim bu gün giyim hastaneye doktor sağlığı iyi ama kalbi yavaş atıyor dedi renkli ultrason ver di randevu alcam gideceğim