Ozdbtl benimde öyle eşim diyor negatif düşünme bişey olmayacak hala düşünüyorum ya bazen oturup ağlıyorum saatlerce evlat işte annem derdi çocuğun olunaca anlarsın diye benim daha olmamış delirdim 😥bazen sma lı yada özel bir çocuk görünce hastanede hemen ağlamaya başlıyorum içim yanıyor onlara bide aşırı derecede merhametli ver duygusal biriyim rabim hiç birimizi evladımızla sınamasın inşallah 🥹🤲🏻🤲🏿