Ozdbtl benim 2 gün sonra salı sabahı planlı sezeryen doğumum olacak nasipse.
Yemin ediyorum içimde bir gram korku, heyecan, endişe yok. İlk evladım olacak, ilk dogumum…
Ama heyecanım sadece ben değil de bir arkadaşım doğuma girecekmiş kadar. Yani sadece aklıma geldiğinde ay ne güzel acaba kime benzeyecek nasıl bir çocuk olacak şeklinde düşünüp sonra unutuyorum.
Benim duygu eksikliğim felan mi var acaba?
Endişeli olduğum tek nokta bebeğimde hafif seyreden gelişim geriligi ve su azalması vardı ve dün 3 farklı örnek aynı sebepler ile acil sezeryana alındı şahit olduğum sayı ile. Doktorum küveze alınma ihtimalinden bahsetti bilgilendirme amaçlı, ve birkaç ay önce yakın arkadaşım bebeğini kaybetti doğumda gelişen aksilik sebebi ile. Hep bunlar kafamda birleşince hep düşündüğüm şey bebeğimin sağlık durumu oluyor. Sağlık durumu için çok endishelileniyorum, lütfen dua edin bize de rabbim hepimize kolay doğum ve sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲🙏🏻