Canım bende aynı şeyleri yaşadım, şu an 26 haftalık olduk daha beter oldum, dahiliyeye gittim mecburen öncesinde verilen Bir tane ilaç var sadece o da duphalac diye şekerli mi şekerli bir şurup bende işe yaramadı. Suyumuda bol içiyorum yürüyüşde çok yapıyorum meyvemi kayısımı salatamı eksik etmiyorum ama cık, nafile. En son dahiliyeye giderek sonuç aldım çok şükür sanada onu tavsiye edebilirim ilaç öneremem:(