snmprlk_ 25.haftadayım ve halen hamile kaldığım kilodayım. Sadece göbeğim çıktı ,sanırım benim kilolar çocuğa gidiyor. Çocuk gayet iyi dedi en son doktor. Haftaya kontrol var bakalım ne durumdayız. Ben tatlı hamurişi çok çok çok nadir tüketiyorum. Sanırım ondan kilo almadım. Siz mesela tatlı hamurişi aranız nasıl? Beslenme çok önemli anne bebegin kilosu konusunda. Doktorum tüketmemen daha iyi,gereksiz karbonhidrat onlar ,çocugun onlara ihtiyacı yok dedi. Yersem meyveden şeker alıyorum bide belki haftada bir minik bir sade dondurma. Baska da ne şerbetli ne sütlü,ne çikolata,ne nutella,ne pekmez ne reçel hiçbir şey yemiyorum. Ins bebeğimin gelişimi iyidir, kontrolü bekliyoruz