ezgermshn işte bende bunu anlamıyorum yok sezeryan tehlikeli yok normal doğum tehlikeli ya bi şekilde dünyaya gelicek asla kötü hikayeleri dinlmeyin lütfen bana tanıdığım birisi anlattı korkutarak ilk gebeliğim de korktum baya sonra gebelik kursuna gittim ve orada çok şey kattım kendime korkan herkese öneririm nefesimi asla boşa tuketmedim bağırarak ve çokta kolay bi dogumum oldu normal simdi 2.ye hamileyim sezeryan olma ihtimalim var bi bayan kesilecek ömür boyu çekeceksin daha burada yazmaya elim gitmio uyarıncada fikrimizi soyleyemeyecekmiyiz oluo pardonda burası bi hamile platformu korkutmak nekadar doğru ben şunu anladım gerçekten güzel düşününce güzel oluo benimde gebeligim riskli şuan korkuyorum evet buna engel olamıyoruz bazen ama doğumdan asla korkmayın mucize ve raabim bize bu anı yaşamayı nasip edio nekadar güzel doğduğu an hersey gecio ben güzel bi doğum yaptım bunu Meryem Ana otuna da bağlıyorum bulabilirseniz yapın derim 🤍