Ben de gebeliğin başından beri hep normal doğum istedim ama bugün bi arkadaşım ile konuştum yakın bir akrabası normal doğumda kafası sıkışmış bebeğin beyninde kalıcı hasar bırakmış bunu duyunca çok korktum kafam çok karıştı sezeryan hiç istemiyordum şuan çok kararsız kaldım içim çok huzursuz 🥹