Gizemmiray35 Deletedmom_79 inşallah olmaz canım bende korkuyorum açıkçası çok duydum bu ara ama hemen müdahale edilir yaşayıp göreceğiz artık Allah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
Kayaozge Deletedmom_79 Evet kusarım diye getirdi o an çok saçma bi an yaşadım iğne yapmaları daha mantıklıydı ama yapmadılar. Sadece başım aşırı ağırdı onun için yaptılar
H_a03 Gizemmiray35 ay hadi inşallah benimkisi de dediğiniz gbi olur ben 4. Gün değil ev süpürmüştüm 5. Gün yemek yapmaya başladım umarım dediğiniz gbi olur 🙏
Minaesra Deletedmom_79 Ameliyat esnasındada oldu sonrasında da ama korkulacak birşey yok ameliyat esnasında zaten size söylüyorlar eğer mide bulantıniz olursa söyleyin diye ve damar yolundan ilaç veriyorlar geçiyor anında
Bernnnaaaa Deletedmom_79 aslında ameliyat sırasında kusmak daha iyiymiş narkozu atıyormuş vücut. Arkadaşım ameliyat esnasında kusmuş kız hiç baş ağrısı çekmedi narkozu orada attığı için