Deletedmom_79 Kızlar mide bulantısı yapıyor mu ya korkuyorum yapan oluyormuş galiba ameliyat esnasında mı oluyor yoksa sonra mı? müdahele ediyorlar mı napıyorlar ilaç mı veriyorlar
Esra06c Deletedmom_79 evet genelde oluyor benim ki oldu ameliyat esnasında o sırada yanımdaki doktora dedim hocam midem bulanıyor dedi tamam bana iğne yaptı hemen geçti zaten
Bernnnaaaa Deletedmom_79 valla benim çok yaptı söyledim anestezi doktoruna kusabilirsin diyip çanak tuttu ağızıma ama midemi hissedemedim çıkaramadım ama yaptı baya bulantı sonra ilaç verdiler kesildi ameliyat esnasında yaptı
Gizemmiray35 Deletedmom_79 iki kere sezeryan oldum spinal hiç olmadı benim çok şükür ama olan çokmuş 3. girecem nasipse inşallah yine olmaz
Nazli_cvk55 Deletedmom_79 bebeği çıkarttıkları esnada oluyor ister istemez baskı oluyor bebek çıkıyor ama öyle dayanılmayacak gibi değil zaten korkmayın 2. Oğlumu 8 gün sonra kucağıma alacağım inşallah korku sıfır
H_a03 Gizemmiray35 merhaba iki sezeryan yaptım demişsiniz de bi sorum olucak ilki kolay mı ikinci ona göre daha kolay yada zor muydu bende ikinciyi olucam da merak ediyorum
Gizemmiray35 Deletedmom_79 inşallah olmaz canım bende korkuyorum açıkçası çok duydum bu ara ama hemen müdahale edilir yaşayıp göreceğiz artık Allah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
H_a03 Deletedmom_79 sanırım bebek çıkarken oluyormuş bana da miden bulanırsa söyle dediler ama şükür olmamıştı bende
Bernnnaaaa Deletedmom_79 aslında ameliyat sırasında kusmak daha iyiymiş narkozu atıyormuş vücut. Arkadaşım ameliyat esnasında kusmuş kız hiç baş ağrısı çekmedi narkozu orada attığı için
Deletedmom_79 Nazli_cvk55 maşaAllah Allah sağlıkla kavuştursun, teşekkür ederim benim ilk olacak inşaAllah kolay olur 🤲🏻🌸
Kayaozge Deletedmom_79 Benim tam doğum esnasında oldu yanımdaki doktora söyledim O da bana tabak getirip olabilecek böyle şeyler dedi ama o an sadece mide bulantısı yaşadım başka bir şey olmadı
Deletedmom_79 Kayaozge tabağı niye getirdi kusarsın diye mi, ilaç niye vermemişler acaba size, herkes ilaç verdi yazmış
Kayaozge Deletedmom_79 Evet kusarım diye getirdi o an çok saçma bi an yaşadım iğne yapmaları daha mantıklıydı ama yapmadılar. Sadece başım aşırı ağırdı onun için yaptılar
H_a03 Gizemmiray35 ay hadi inşallah benimkisi de dediğiniz gbi olur ben 4. Gün değil ev süpürmüştüm 5. Gün yemek yapmaya başladım umarım dediğiniz gbi olur 🙏