Vuuuu Aysunh canım benim ben iki gün önce doktora gittim sabahları aç karnına bu hafta verdiği ilacı kullanmaya başladım çok etkisi oldu Nomesis plus verdi doktoruna sorup alabilirsiniz 👍🏻
Havvasoyd Vuuuu amin inşallah 6 kilo verdim doğurmak üzereyim hala aynı kilolarda takılıyorum bi yönden iyi oldu 😂
Vuuuu Havvasoyd kilo vermek olarak güzel ama insanı mahvediyor İnan ben 3 aylık oldum 10 kilo verdim 😇😔
Happinessoon Benn 5. Haftada başladı 5,5 6. Ayıma kadad sürdü şuan 7,5 aylığız dün ilk defa uzun aradan sonra kustum olabiliyor yani 😊
Hacerr Vuuuu Doğum yaptıktan sonra geçiyor diyorlar ya gerçekten geçiyor mu canım o hiç geçmicekmiş gibi gelen bulantılar
Vuuuu Hacerr Geçiyor sadece kokuya hassas isen yine bazen bazı kokulara miden bulanıyor hassalaşıyor insan gerçekten 😐
ikizlerimveannesi Vuuuu 32+3 olduk hala her gün kusuyorum ilk aylar kadar kötü değilim ama günde birkaç kere çıkarıyorum doğru dürüst bir şey yiyemiyorum mide koruyucu ve bulantı hapı alıyorum vitamin bile içemiyorum artık doğuma kadar gider diye düşünüyorum 🤔
Vuuuu ikizlerimveannesi serum taktır canım çok iyi geliyor içinede mide bulantısı için zofer koysun doktorun biraz daha kendine geliyorsun İnan çünkü vücut susuz ve vitaminsiz kalıyor ben haftada 1 kez gidiyorum düşün daha 3 aydayım 10 kilo verdim 🤔😌😇
ikizlerimveannesi Vuuuu oooo yediğim serumların sayısını unuttum zofer zofran grubunu hala kullanıyorum hastanede yattım bir süre 13 kilo verdim 🙈 çok şükür o günlerdeki kadar kötü değilim ama hala kusuyorum işte bitmiyor tamamen 😬
melise ikizlerimveannesi resmen beni anlatmışsın valla kusmayan hamileler çok şanslı..serumlar güçsüzlükten ayağa kalkamıyordum birde kusa kusa herşeyden tiksiniyor insan..bende çok kilo verdim yeni yeni aldım o da göbüşten
melise 37 bitti hala kusuyorum sabah akşam fark etmiyor bütün hamileliğim de böyle geçti inat edip ilaç kullanmamıştım ama son haftalar mide yanması da çok artınca bugün gidip ilaç yazdırdım..Doktoruna söyle kendine eziyet etme benim gibi yapma😢
ikizlerimveannesi melise bence de çok şanslılar imreniyorum her istediğini yiyen güzelce beslenen hamilelere😍 vitamin, Demir ilacı bile kullanamıyorum 😬
Handeckm 4 aylık oldum hala sabah akşam kusuyorum bende herşeyden tiksindim 5 kiloda verdim. 40 kiloyum şuan☹️☹️☹️Geçer insallah