ikizlerimveannesi Vuuuu 32+3 olduk hala her gün kusuyorum ilk aylar kadar kötü değilim ama günde birkaç kere çıkarıyorum doğru dürüst bir şey yiyemiyorum mide koruyucu ve bulantı hapı alıyorum vitamin bile içemiyorum artık doğuma kadar gider diye düşünüyorum 🤔
Vuuuu Mutluoglum 3 aylık canım ya ama ben ilk çocuğumdada 9 ay kustum bundada öyleyim galiba çok ağır geçiriyorum çünkü 😔
Hacerr Vuuuu Doğum yaptıktan sonra geçiyor diyorlar ya gerçekten geçiyor mu canım o hiç geçmicekmiş gibi gelen bulantılar
Aysebkr1258 Bebekveben benimde 6 haftalıkken bir başladı şuan 9+2 tiz ve her geçen gün şiddeti artıyor bugün hastanede serum taktırdım artık kendi doktorum hastaneye yatırmak istedi yatmadım bende
Glzrekc Ben canım öldüm kusmaktan iğneler serumlar çok kötüyüm hiç bişey yiyemiyorum doktor 3 Aydan sonra geçecek dedi ama bilmyrm
Vuuuu Glzrekc benim 3 ay geçti görüver bakalım geçicekmi birde kokular olmasa farklı ev iyi geliyor ama
Vuuuu Sewo daha belli olmadı canım benim ikili testi yaptırmak istemiyorum inşallah 4 lü testte öğrenicem 🤔
Vuuuu Aysebkr1258 serum çok iyi geliyor ben iki gün önce taktırdım kesinlikle tavsiye ediyorum canım hiç olmazsa su kaybı ve vitamin takviyesi yapıyorlar 🤔
Mutluoglum Kızlar benim 9.haftada başlamıştı 6.ayda azalmıştı şimdide34+4 günlük hamileyim iyiyim çok şükür 🙏🏻 rabbim sizede sabır versin sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah💙
Havvasoyd Vuuuu amin inşallah 6 kilo verdim doğurmak üzereyim hala aynı kilolarda takılıyorum bi yönden iyi oldu 😂