irem10 Havvaca suni sancı ile mi doğdu anlamadım ben tam bilmediğim için soruyorum su bitince sezeryan mi oluyor
Havvaca irem10 canım su bitti benim açılma olmadı. Tansiyon yüksek bide haftam 36 olunca bebek dayanamaz dediler sezeryan oldum. Ultrasonda 3220 görünüyordu. 3500 doğdu Dr doğumdan sonra dedi bu kiloyu çatın kaldırmazdi zaten diye 🤷🏻♀️