Havvaca Kızlar 36+6 bugün. Sabah nişan geldi. 17:00 civarı da suyum geldi. Pazartesi normalde doğum olacaktı. Yatış verdiler şu an 🤷🏻♀️ açılma 3 cm civarı dedi ebe. Bwklemedeyiz şu an damar yolu falan açıldı. Kanlı suyum geliyor 🥺
Havvaca rabiakaraboga nişan kan gibi geldi sabah peceteye leke gibi su da wc ye gittim ayağı kalkmam ile döküldü bacaklardan aşağı 🤷🏻♀️
Havvaca femme 3 cm açılma 33 haftadan beri fark yok. Kanli su geliyor. Nst de en çok 48 gördüm sancıyi çok bir ağrı sızı yok
Beyabann38 Havvaca Rabbim yardımcın olsun dayanma gücü versin o sancılara son anlar yoruyo insanı bende persembe dogum yaptım şükür diyorum atlattım. Rabbim yardım etsin canım
Medine_yasar05 Havvaca iyikide beklemedin cnm hastaneye gitmişsin Allah’ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Havvaca Kızlar açılma hiç ilerlemedi tansiyon vardı bebeğin suyu da bitince bekletmedi Dr um 💞 oğlum 22:30 civarı doğdu yanımda uyuyo şu an pamuğum
irem10 Havvaca suni sancı ile mi doğdu anlamadım ben tam bilmediğim için soruyorum su bitince sezeryan mi oluyor
AyseNurdogan Ayyy hadi geçmiş olsun Rabbim ağrını sancını dindirsin inşallah bebeğini de hayırlı mübarek eylesin 🥰 şuan durumun nasıl
Edolili Havvaca Sizde ankara şehir hastanesine gidiyorsunuz dimi öyle hatırlıyorum, nasılsınız doğdu mu bebiş