askooyumm ömrü hayatımda balığın hiç bi çeşidini ağzıma sürmedim.yurtta kalıyodum ben yokken evde yapıyorlardı üstünden 1 hafta geçmesine rağmen bu evde balık pişmiş diyodum aşırı tiksindiğim bişey halbuki tadını bile bilmiyorum.doktorda biraz zorla kendini dedi ama eti bile zorla yerim kendim pişirdiysem yemem.yeterki ye der eşim pişirir köfte yoğurursam midem kalkar eşim önceden hazırlar dondurucuya atarız.hamileliktede kendimi hiç zorlayamadım jalık konusunda