Seda145300 hala ağrılarım devam ediyor 20 saatte 3 ağrı kesici ve 3 kez 4 dk lık yürüyüş yaptim ama gecmiyor ayaga kalkamıyorum ama daha iyi olacağım insallah.Havalar cok sıcak dikiş yerim aşırı terli.Kapalı oldugu icin ne alemde oldugunu da göremiyorum.