1prensesannesi_ Tgcccc Allah analı babalı büyütsün hayırlı uğurlu olsun canım darısı bizlere inşallah 🤲🏻☺️☺️
Tgcccc Yazmelegi_ ameliyat 20 dk sürüyor, spinal oldum o esnada hiçbir şey hissetmedim ameliyat olali 20 saat oluyor ayağa kalkmakta çok zorlanıyorum yalnız😢
Belinay_duam Ayy hayırlı sağlıklı bı ömrü olsun inslalah bebeğinizin sizede geçmiş olsun benimde 8 gün var sezeryan olcam korku heyecan hepsi birbirine karışık
Tgcccc Belinay_duam bende çok korkuyordum spinal esnası ve ameliyat esnası coook kolay hicbir sey hissetmiyorsun ama ameliyat olali 20 saat olacak neredeyse ayaga kalkmakta cok zorlaniyorum hemsireler yürü yürü diyor ama oyle olmuyor malesef ayaga kalkmak benim icin iskence
Seda145300 Tgcccc hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyüsün sezeryan doğum nasıldı biraz anlatır musunuz korkulacak gibi mi ağrılarınız ne durumda ?
Tgcccc Seda145300 hala ağrılarım devam ediyor 20 saatte 3 ağrı kesici ve 3 kez 4 dk lık yürüyüş yaptim ama gecmiyor ayaga kalkamıyorum ama daha iyi olacağım insallah.Havalar cok sıcak dikiş yerim aşırı terli.Kapalı oldugu icin ne alemde oldugunu da göremiyorum.
Sengul-9798 Tgcccc gözünüz aydın rabbim sağlıcakla biyutmeyi nasip etsin inşallah kaçıncı haftada doğum yaptınız bebişin kilosu kaçtı ve çok ağrı sızı hissettiniz mi nasıl geçti dogumunuz çok soru sordum sanirim 🙄🤭
Tgcccc Sengul-9798 39+6 da oldum 3800 dogdu bebegim ameliyat esnasında cok rahatsınız sadece uyuşukluk geçtiği zaman zor bence.Ayağa kalkmakta çok zorlaniyorum henüz yürüyorum denmez