White_fairy21 benimde geriydi, süt ceviz, kaşar, yumurta ağırlıklı, günde 3 ana öğün ve ara öğün yaptım
Son kontrolde Dr ara açılmamis, beslenmeyle toparlamis, zayıf olması genetiktir dedi.
Ara açılmadigi sürece sorun yokmuş, bizim 10 gün gerideydi.1 aya kadar açılırsa eğer müdahale etmemiz gerekir dedi.
Sizin daha az bizden, beslenmeyle toparlanır ins