arirangg Angel23 38+5 ile normal doğum için bebişin keyfini bekliyoruz ama gelmeye niyeti yok şimdilik 😀
funnymummy MyBabyy_ günümüz aynıymış bir belirtiniz var mı nişan kasılma felan bende yok bişey ya 😂hareket yapıyorum ananas yiyorum tarçınlı su içtim bugün de bakalım
1asel-duru 38+1 Çarşamba günü sezeryanla doğum yapacağım ikinci gebeliğim yolun sonu görünüyor artık sabırsızlanıyorum enerjim tükendi resmen
aysegul_46 Angel23 hayır suanlik normal gözüküyor gelmesini bekliyoruz bı sıkıntı olmazsa normal doğacak inşallah