Havvaca Kızlar 35. Haftamda sapsarı koyu kıvamlı gelmişti 2 kez. Bugün 36+6 oldum kanlı geldi bu sefer. Pazartesi günü planlı doğumum var. Şu an sancım falan yok. Sabah hafif adet sancısı gibi vardı. Şu an hiç ağrı sızı hissetmiyorum. Sizin nasıl olmuştu. Pazartesiden önce doğumum başlar mi diye korkmuyor değilim 😂
Sebaxs4 Havvaca adet sancısı gibi dediğiniz nedir tarif edebilir misiniz? Bende 35+5 teyim. 2 gündür benim belimde bir sancı var. Geçmiyor. Normalde regl sancımda belime vurur karnım ya da kasıklarım ağrımaz. Aynı reglden önceki gün başlayan hafif sancılarım gibi. İlk gaz sancısı falandır dedim ama geçmiyor. Dünde sarı akıntı geldi dediğiniz gibi ama çok yoğun değildi. Birde karnımda kasılmalar var sizde de var mı acaba? Bir yere toplanıyor sanki bebek kısa bir sürede geçiyor ve bir süre sonra tekrar oluyor. İnanılmaz sertleşiyor.
elifayvaz1_ Havvaca bence hemen doktora git çünkü nişan geldikten sonra hemen doğumu başlayan da var günler sonra başlayan da var
Chmstry-m Havvaca sağlıkla gelsin inşallah bebiş🥰 bu tarz şeylerin en doğru ve verimli cevabını doktorunuzda bulursunuz bence. Tamam fikir edinmek ayrı bir şey ama yine de her kadın, her bebek, her doğum farklıdır diye düşünüyorum açıkcası.
Mavisim3457 Sebaxs4 o sertleşmeler kadını hazırlayan birşey. Netten güzelce okuyun. Kimisinde ishal, belden bacağa vuran ağrı, dinlemekle geçmeyen ağrılar yaşayanlar varmış. Ilık duş alın yürüyüş yapın. 🥰 Allahım yardımcınız olsun ikinizin de
Havvaca elifayvaz1_ Dr uma yazdim bebeğin hareketleri normalse ve ağrın yoksa bekle dedi. Şu an hiç ağrım yok. Ağrın başlarsa gel dedi. 🤷🏻♀️
Havvaca minigin_annesi11 tansiyon nedeniyle bebeği bekletemiyoruz. Pazartesi tansiyon durumuna göre suni ile normal de zorlayabiliriz dedi Dr um. Pazartesi belli olcak yani.
Sebaxs4 Mavisim3457 keşke doğum sancısı olsaydı da bu kadar kolay bitseydi bu iş ahahhahah. Çok sağol canım.
Havvaca Mavisim3457 evet doğum sancısı duş alınca daha da sıklaşır demişti Dr um. Beline dayanabileceğin kadar sıcak su tut duştan sonra artarsa doğum başlamış demektir demişti.
Mutluemos Havvaca kız eğer sezeryan olacaksan hastaneye git boş yere doğum sancısını çekme ne olacağı belli olmaz hemen de dogabilirsin sonra da riske atma
Havvaca Mutluemos Sezeryan olup olmayacağım net değil. Pazartesi günü tansiyon durumuna göre suni ile normali zorlariz dedi Dr um. Şu an ağrım sızım yok nişan da kesildi gelmiyor daha bebeğin hareketleri normal o yüzden bekle dedi Dr um.
Medine_yasar05 Havvaca cnm daha önce normal doğum hiç yapmadım ama okuduğum kadarıyla nişanın geldiyse hemen doktoruna git nişan geldikten hemen sonra hemen doguranda oluyormuş belki sancılarında var hissetmiyorsundur çünkü benide 2 dir nts bağlıyorlar nts sancılarım 70 ve 80 leri görüyor sizinde sancilariniz varsa hissetmeye bilirsin ben 34+4 günlük hamileyim
Havvaca Medine_yasar05 Dr um bebeğin hareketleri normal ve ağrın yoksa bekle dedi. O yüzden bekliyorum şimdilik canım. Sıfır sancı su an 🤷🏻♀️