Aslan10 Ozgepir hayırlı olsun canım 231 le öğrenmiştim bende 3 haftalıkdi daha erken döllenmeydi 😂😂 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 🥰 ❣️