Alizee Mihribansarma şimdilik iyi Allaha bin şükür. 2 haftaya perinataloga gideceğim. İnşallah kötü bir şey olmaz. Sizin? Detaylı yaptırdınız mı?
Sara-2007 Gns-gur cok guzel moral oldunuz.Allah razi olsun kacdi rahim kisalığı,ve duş ne kadar aralıksa alırdiniz,bende 35mm.ve doktorum yatak isfiraheti dedi.ama sicakdan bazen evde geziniyorum. Evde jalmakdan icerde cocuk oksijensiz kaldı😀
Serapp11 Sara-2007 kaçıncı haftanız da oldunuz siz? Çok geçmiş olsun sağlıkla inşallah bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🙏
ES_es-Es Mihribansarma gün ocinde uyanık olduğum her an soluma tarafım ve yatarken de yine aynı sol tarafıma uzaniyorum ama rahatsız olur yatamazsam ya sırt üstü ya sağıma da yattığım oluyor ,ayık olduğum sure hep solumda olduğum içi yatarken çok sıkıntı yapmıyorum
ES_es-Es Mihribansarma evet bazen cenin pozisyonunda bazen katlı bir şekilde bazen de tam uzatarak uzaniyorum
Defnesmomy Mihribansarma sırt üstü sol yan , uyurken sağ yan da oluyor kasmiyorum ben çünkü zaten serklajliyim paso yatıyorum.
Defnesmomy Mihribansarma evet canım pozisyonuna göre yapıyor hafta ilerledikçe de artabiliyor ben hep ayağımin altına yastık koyuyorum sırt üstü uzanirken baskıyı hissettiğimde kalkmiyorum ve yastığı yükseltiyorum. Bir ara ayakları aşağı baskı yapıyordu tekmeliyordu bir ara başı aşağıda oluyor o baskı yapıyor.