Gns-gur Mihribansarma sizin de moraliniz yerine gelsin diye yazıyorum bana 25 de acil serklaj atıldı dikkat ettim sonrasında 36 da doğurdum şuan oğlum üç aylık rabbime şükürler olsun hepiniz sağ Salim kucağınıza alın inşallah Rabbim emeğinizi boşa çıkarmasın
ES_es-Es Mihribansarma gün ocinde uyanık olduğum her an soluma tarafım ve yatarken de yine aynı sol tarafıma uzaniyorum ama rahatsız olur yatamazsam ya sırt üstü ya sağıma da yattığım oluyor ,ayık olduğum sure hep solumda olduğum içi yatarken çok sıkıntı yapmıyorum
Alizee Mihribansarma şimdilik iyi Allaha bin şükür. 2 haftaya perinataloga gideceğim. İnşallah kötü bir şey olmaz. Sizin? Detaylı yaptırdınız mı?
Mihribansarma Gns-gur Allah bağışlasın inşallah Rabbim bizlerede o duyguyu nasip etsin inşallah en çok neye dikkat ettiniz bu süreçte ne yaptınız
Gns-gur Mihribansarma tuvalet harici kalkmadım 34 üncü haftaya kadar sol tarafıma yattım genelde bol su içtim 34 den sonra yavaş yavaş ayaklandım artık özellikle iç çamaşır temizliğinize dikkat edin en en önemlisi moral bu günler geçecek öyle düşünün
Serapp11 Mihribansarma banada 33.5 dedi serklaj önerdi de o yüzden sordum ben daha 11 haftalık hamileyim
Sara-2007 Gns-gur cok guzel moral oldunuz.Allah razi olsun kacdi rahim kisalığı,ve duş ne kadar aralıksa alırdiniz,bende 35mm.ve doktorum yatak isfiraheti dedi.ama sicakdan bazen evde geziniyorum. Evde jalmakdan icerde cocuk oksijensiz kaldı😀
Mihribansarma Serapp11 hiç sıkıntı değil cnm bnm sorabilirsin birbirimize yardımcı olmak kadar güzel bişey yok
Eersu19 Bana da 23. Haftada acil serklaj atıldı. 2 hafta hiç kalkmadım hep yattım. Ancak bu üçüncü haftam ev içerisinde ufak ufak kalkmaya dolanmaya başladım. Küçük bir çocuğum daha var sürekli yatmam mümkün olmuyor. İnşallah 30 ları görürüm ben de🙏🏻