Benimde normalinde 24 +3 gün olmam gerekirken 21 çıkıyor gerilik var ve suyu çok az dediler hatta 3 gün hastanede yattım dün çıktım ama pazartesi günü tekrar hastaneye yatmayi düşünüyorum bebek riskli diyorlar kafam çok karışık ozeldeki Dr da valizini hazırla oraya git yat dedi doğuma kadar