Neslihankrhmt biz de 22 olmamız gerekirken 19 çıktık bu hafta , 3 hafta geriden geliyoruz, bana kan akımı yavas olabilir dedi, bebek rahmin kenarına tutunmuştu benim kesesi hala orda duruyor rahmin az kanlanan yeri olduğu için, her an doğuma hazır ol birşekilde 6 7 hafta anca durabilir dedi 27 28 gibi doğum olur en fazla dedi, bu hafta perinatolojiye gideceğiz