Yrn97 sezeryan oldu girmedi eşim sanırım almıyorlar içeriye hakan hoca zaten bildiğiniz gibi insanı rahatlatıyor aşırı derecede hazırlanıp aşağı sedye ile indirdiler epidural takıldı sonra zaten uyusuyorsun hakan hoca geldi konuşuyor Bi yandan ameliyata başladı benim bebis su yuttu direk yoğun bakıma gitti hakan hoca sagolsun hiç gelmemizlik yapmıyor sürekli kontrole geliyor odaya sizi rahatlatip geri gidiyor aklımda kalanlar 🙏🏻🫶🏻🧡