aslanprenses_ doktorum henüz doğumumla ilgili bir yorumda bulunmuyor, son dakika bile değişebilecek bir durum doğum dedi. Ben de herhangi bir tercihte bulunmuyorum. En sağlıklısı nasılsa bebeğim ve benim için o şekilde olsun. Normal olursa tabi ki normal olsun, normal olmazsa mecbur sezaryen 😊