Dmrkbr Mltsnl ay ultrason resimini atsam size acaba anlar mısınız bende çok merak ediyorum koz hissediyordum 🥹
Havvaa93 Mltsnl 🥺 bu durumlar beni tedirgin ediyor ya, banada erkek dediler hep, detaylıda da erkek derler inşallah değişmez
Mltsnl Dmrkbr olur tabi benim usg görüntüler de hep herkes erkek diyordu gelişime kemik yapısına ama kızmıs ☺️
Mltsnl Bianne4161 evet 11. Hafta vardı bence 
Mltsnl zeynepsi var var kuzenim 30.haftaya kadar detaylı da bile erkek dediler 33.haftada kız dediler kız doğdu ☺️😀 yani her an herşey olabiliyor bende erkek çok istemiştim
Mltsnl zeynepsi canım bu görüntüyü bize 18.19. Haftalarda gösterdi bu çıkıntı biraz az bizimki tam belirgindi bacağı açıktı bide
Rzgrn_Annesi133 zeynepsi canmm bugün çok rahatszdım hastnye gittimmm farklı bi doktor bebeğin %99 kız olduğunu söyledi 🫣🫣
zeynepsi Mltsnl inşallah ya vallahi umut oldun bana, olmazsa da nasip tabii ki ama işte bu da bi dua hayal🥰