Olive Kan testinde anti rubella igg ve igm pozitif çıktı başına gelen var mı ? Avidite testi için kan verdim daha sonuç çıkmadı
Minikus Olive benim de toxoplazma pozitifti canım amniyosentez önerdiler kabul etmesin antibiyotik kullanıyorum stres yapma herşey olacağına varır Rabbim şifa versin inşallah
Tugbakybzc Olive benimde igg ve igm pozitif çıkmıştı baya korkup üzülmüştük sonrasında doktorum avidite istedi. 2 kerede avidite verdim. İlki sınırda ikincisi normal çıkmıştı.içiniz rahat olsun doktor. Laboratuvar yanlışığıymış şuan 40 haftalık hamileyim doğum bekliyorum Allahın izniyle bişiy olmaz.
ilkerbu Olive Benimde adivite testim 58 sınırda çıktı çapa tıp fakültesine gitmemi söylediler cıma günü gideceğim inş sizin sonucunuz güzel çıkar.
Burcak61 Olive benimde anti CMv ıgm pozitif avidite testi verdim on gün oldu halen çıkmadı sonuç doktorumda hiç hoş şeyler söylemedi
Nrtnnn Minikus merhaba Sizin geçti mi acaba hamile misiniz şimdi? Benim cmv ig pozitif cmv m de pozitif çıkmıştı. Dün kan verdim bende. Allahım inş hepimiz güzel sonuçlar alırız.sizin değeriniz tam kaçtı acaba?
Olive Bende biraz araştırdım kızamıkçık geçiriyorum gibi çıkmış sonucum ama kızamıkçığa bağışıklığım da olduğu çıkıyor. Eğer gebelikte geçiriyorsam çok tehlikeli gebelik sonlandırılıyormuş. Sonucu çıkmayan testte ne zaman geçirdiğim çıkacak bakalım inşallah hayırlısı olur
Nrtnnn Olive merhabalar bende şu an sizinle aynı kaderi paylaşıyorum 😔 sizin değeriniz kaç çıktı acaba?
Minikus Nrtnnn yok geçmedi canım doğum yapana kadar bu şekilde devam edeceğim igg 159 igm 4.54 igg avidite 0127 çıkmıştı ilk sonuçlarım
Nrtnnn Minikus benim de ayni cmv igg 201.0 poz.anti cmv igm 1.07 poz sizce benimki nasıl değerlendirebilir misiniz?
Bebekveben Canımm benimde rubella ıgg pozitifti değerimde çok yüksekti. Doktorum bağışıklığımın yüksek olduğunu söyledi
Ssseval Benimde cmv igg ve igm pozitif çıkmıştı avidite yaptılar bikaç kere daha baktılar hamilelik öncesi geçirdiğime karar verdiler. Şuan 23 haftalığız
Nrtnnn Ssseval merhaba bu konuda o kadar üzgünüm ki hala şoku atlatamadım. Zahmet olmazsa değerlerinizi yazar mısınız benim igm:1.07 igg:201.0 bu arada sizin adınıza çok sevindim darısı başıma inş 🤲🏻😔
Minikus Nrtnnn canım bu değerler biraz karışık benim arada bir düştü arada bi yükseldi az da olsa ilk üç ay etkisi fazla oluyormuş önemli olan avidite ne zaman geçirmiş olman çünkü iki sene bile pozitiflik gösterebiliyormuş vücutta
Ssseval Nrtnnn aynı şeyler bende yaşadım çok endişelendim ıgg 250.0 ıgm 1.710 avidite sonucum %40 çıktı . Enfeksiyon doktoru gebelikten 3 ay önce geçirmiş olduğumu söyledi. Yoksa perinatoloğa yönlendiricekti. Ama bende hep bi şüphe kaldı detaylıda perinatoloğa gittim özellikle . Unut artık bunu bebekte sağlıklı dedi . Sizin avidite kaç acaba?
Nrtnnn Ssseval benim henüz çıkmadı sonucum Pazartesi gününe inş çıkacakmış. Çok araştırıyorum dünden beri bebeğin alınmasına kadar çok şey okudum doktorum da içimi rahatlatacak bir konuşma yapmadı Benimle o yüzden çok endişeliyim dünden beri kendimi toparlayamıyorum.sizce benim değerlerim basıl? Ama perinatolağa gitmekle iyi yapmışsın Allah’ın izniyle sonuçlar bi açıklansın bende gitmeyi düşünüyorum .
Nrtnnn Minikus benim geçen ay başka bir özel hastanede igm negatifti geçen hafta başka bi hastane de yaptırdığım testte ise pozitif çıktı 😞 umarım benimde eski virüstür 🤲🏻
Ssseval Nrtnnn benim sonuçlarıma yakın görünüyo igg ve igm büyük ihtimalle bana söylenenler sanada söylenir. Aviditeden sonra igg ve igm ye bikaç kere daha baktı doktor. Avidite zaten belli ediyo ortalama tehlike durumunu. Bence sendede benim gibi bişey çıkmayacak. Stresi yetiyo insana daha yeni rahatladım perinatolog inceledikten sonra
Zeymur Nrtnnn bende de benzer durum vardı ilk haftalarda sonuçlarınızı mutlaka bir enfeksiyon doktoruna gösterin benim içimi rahatlatmıştı net konuşmuştu Kadın doğum doktorları net bişey söyleyemiyor alanları olmadıkları için