Kızlar selam ptesi günü sezaryen oldum çok şükür sağlıklıca kucağımıza aldık kızımızı. Ama 5 gün geçmesine rağmen sütüm gelmedi. Meme ucum yok diye makine ile sağım yaptırdılar. Uc çıkmayınca ilgilenmediler çok ağrım vardı ben de üstünde duramadım mamaya başladık. Hala mama yiyor. Rezene, süt damlası, dere otu, tahin helvası petibor bisküvi, sıcak kompleks hemen hemen her şeyi deniyorum. Pompayla masaj yapıp sagmaya çalışıyorum.Ama sadece damla geliyor. Göğüslerim sis ve sert ama süt inmiyor. Tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı?