Kalbiimde2can Bulbulyuvasi 🤣🤣🤣🤣🤣 ayy koptummm ilk oglumuzun adi atakan ona en uygun efekan düsündük bide o yöredeniz 😅
irem10 Anneler neden oğullarına oğluşum der 😁 benimde oğlum olacakmış çok şaşırdım ve oğluşum demem herhalde oğlum , yakışıklı oğlum fln ideal diye düşünüyorum 😁 oglus lafını hiç sevmiyorum duyunca bile bı gıcık oluyorum neden acaba 🤣
Momtobe34 Eersu19 ben çok karar değiştirdim annem çift isim koymamı istese de ben tek isimden yanayım ☺️🙈
Bulbulyuvasi Kalbiimde2can kız prenslerini yetiştirmişsin geleceğe yatırım ohh benimde oğlum olsa keske 🥺🥺🫶🏻