Trhn-cicek evet çok kötü kendi kendimize ediyoruz aslında . Ben evdende cıkamıyorum hiç bir işte yapamıyorum sadece yatak lavabo yemek bu. İyice stres içindeyim biri bırsey diyor hiç acımıyorum yuzune kapatıyorum telefonu cunku cok bilmiş cahiller bu dönemde fazla geliyor derlerdi inanmazdım başıma gelince anladım. Eşim bile fazla geliyor bana kimi zaman yatakta bile diyorum benle yatma ne olur ayrı yat uykusuzluk ateş hepsi birbirine karıştı zaten 😫😫