Ezgikrgz Trhn-cicek Sizi rahatlatacak şeylerle ilgilenin kafanızı dağıtın yürüyüş yapın ve sadece bebişinizi düşünün🙏🏻
Trhn-cicek Ezgikrgz iste zaten bebeği düşunerek daha cok stres yapiyorum stres yapip sonra diyorum ya bebege birsey olursa Allah korusun oylece kafama.takiliyor
Ezgikrgz Trhn-cicek Stres çok kötü sizi anlayabiliyorum ilk 3 ayın içerisinde bende çok fazla sorun yaşadım kriz vs sonrasında bende çok üzüldüm onu üzmeye hakkım yok diye ama artık tamamen fikrim değişti canım sıkıldığında direk umursamıyorum bırakın boşverin inanın sizden bebeğinizden daha değerli birşey yok herşey geliyor geçiyor 🙏🏻
Merve0901 Kapımı kapatıp evde oturmayı, kimseyle çok muhatap olmayayı, kendimi eğlendirecek işler bulmayı deniyorum. Baktım stres artıyor, basıyorum çikolatayı 😅
Btl-Als Trhn-cicek 3 ay oldum evdede 2 tane kızım daha var 11 aylk ve 6 yaşında ben daha önce böyle değildim hastanede yattım diş gebelik geçirdim 2 yldr böyleyim herseyden korkarm cesaretim yok panik atağı sıkıca yaşıyorum ama artk alstm hayır karnım ağrımıyor genellkle çarpıntı oluyor doktora söylüyorum korkma diyor okadar devlet çok ilgilenmiyor
Trhn-cicek Lindam06 valah bu stres cok kotu aklimiza kotu kotu şeyler geliyor bide geceleri uykumuz kaciyor karin sertleşmesi oluyor stres yapinca