mervekorkmazz10 selamlar, benim çatı muayenem 36+1 de yapıldı. Doktor çatın müsait olduğunu ancak çatıdan sonra bebeğin geçmesi gereken vajina yolumun çok dar olduğunu, hatta üste doğru oval olması gereken kemiğin bende hafif içe eğimli olduğunu söyledi. Ve yine ilişki esnasında bu durumun acı çekmeme sebep olabileceğini bildirdi.
Bu şekilde doğuma girersen seni bir süre sonra sezeryana almak zorunda kalırız dedi. Bir de bebeğimin suyu azalmaya başladığı için sezeryen planladık nasipse 18 temmuz salı sezeryan olacağım.
Bence siz başka bir doktora görünüp çatı muayenesi olmak istediğinizi bildirin çünkü bazı doktorlar normal doğumu başarı saydıkları için bazen ısrarcı olabiliyorlar.