mervekorkmazz10 Bence çatı muayenesi gereksiz. Gerekli bulanlara saygım var ama şöyle düşünüyorum eskiden çatı muayenesi yoktu. Evet her kadın kolay doğum yapmıyordu, ama o zamanlar şansı yoktu normal doğumdan başka. Şimdi en küçük bi annenin zorlanması veya doktorun bazı şeylerin ters gidebileceğini düşündüğü zamanlarda hemen kadını sezeryana alıyorlar. Çatı muayenesi şuanki tıp da gerekli olabilir ama şart mı bence değil. Bide çatı muayenesinde kendini kasan çok kişi oluyor, kulaktan dolma bilgiler yüzünden. Bazı kendini güvene almak isteyen doktorlar da kadın kendini bu kadar kasıyorsa normal doğum yapamaz diye hemen gün veriyor. Çok duyduk bunları. Kadına normal doğum şansı tanımayanlar var maalesef.