Fatosozer 1 hafta oldu doğum yapalı. Benim inanılmaz derecede kanamam oldu depend almıştım 10 lu 7-8 tanesi ful doluyordu . 2 gündür normal pede geçtim canım azaldı baya doldurmuyor bile şuan. Yani bence kişiden kişiye değişiyor
__mom1 Masalada yani ben anneme de sordum o da çok kanaman olursa bebeğin bezinden koyarsın ped gibi ne olacak dedi tamamen vazgeçtim 😅 kullanmayacağını düşünüyorsan iade et
Masalada __mom1 kız herkes dedi hasta bezi al çok kanama olacak allahım bu insanlar. Ne kadar eklemeyi seviyorlar 😂
Hubeyb9 Masalada bence de ya. Ped alcam baktım çok kanamam var hasta bezi falan vardır hastanede idare ederim bir şekil. Alırım yada eczaneden
__mom1 Masalada ya normal doğumda olabilir aslında ona bir şey demiyorum alttan kesilip dikiliyor sonuçta ama sezaryen için bana gerekli gelmiyor
Zumra_elif61 Masalada kanama herkesin Farklı demekti. Burda okuyunca anladım benim çoktu ped dayanmaz dı
Yelizdurmus41 Masalada açıkça söyleyeyim 8 gün sürdü kanamam toplam . 😂 lohusalığım 8 gündü diyebilirim 😂 doktorum normal olduğunu söyledi bu arada 😂