Masalada sezaryen olursam hasta bezi almayı düşünmüyorum. Herkesin çantasında görünce alırım diye düşünmüştüm ama normal doğumda çok kanama olabilir yani ameliyatta alttan ped koymak yeterli olur. Bi de o bezler yara yerini kapatıyor hiç hijyenik değil