Esracigdem Zeynep_T ben hiç yürüyüş yapamıyorum riskli gebelik olduğu için belki bebeğiniz cok sakindir. Çok doktor değiştirdim hepsinin yorumu aynıydı cok hareketli bir bebek dediler. Belki onun etkisi vardır
Zeynep_T Esracigdem bizimki tembel herhalde 🥰 sağlıklı olsunda hareket hissetmiyim sadece bi kaç gün hissetmeyince korktum
BurcuArya35 Zeynep_T ilk geneliginiz mi birde kilolu hamilemisiniz o nedenle bu şekilde hissedemiyor olabilirsnz
Sinem_45 Zeynep_T Herseyi normalse stres yapmana gerek yok canım belki de bebiş çok gareket etmeyi sevmiyordur 😊🙈