Sibellaaaaaa Ben de birlikte büyürler fikriyle 2. Bebeğime hamileyim araları 17 ay oluyor gayet memnunum. Yalnızlık zor ben de yalnızım, onlar arkadaş olsunlar istedim. Nasipse ağustosun ilk haftası doğacak. Kıskançlık olacağını sanmıyorum çünkü ikisi de bebek çok anlayamayacaklar, ve kesinlikle iyi bir oyun arkadaşı olacaklar birbirlerine. İleri de de çok iyi dost olurlar inş bu hayallerle ilerliyoruz :) bence arayı çok açmamak lazım